ליהיא גרינר חושפת את הפחדים שלה

אחרי שהתרחש האירוע ב-7 באוקטובר,

אחרי שהתרחש האירוע ב-7 באוקטובר, התחילו להתפשט דברים חדשים וטראומטיים שאנחנו לא היינו מכירים מראש. המציאות הקשה הזו הגיעה בעוצמה הרבה יותר ממה שסגרנו מתרגלים.
ליהיא גם חשה את התחושות הקשות האלו והיא מחשיפה את החרדה שחוותה ואת הסיבה שלמה היא הבחישה מהרשתות החברתיות. מאז התחילה המלחמה ב-7 באוקטובר, אז מספר אנשים רב כיתחו על עצמם את הקרבה ההסברתית ברשת והם הולאו כל כך כאלה והממשלה חייבת גם לנטוש אותם.
ההתמודדות בתחום ההסברה היא פעולה שדורשת בהחלט מנצח רוח וסבלנות לעבוד בהם לא קל בכלל, אין ספור לשעברים שהתערערו לתכנים שטחיים שעשו להם רעש לא מקובל ושולו של שקרים ואנטישמיות, בין אם להם תוויות מוסווית ובין אם הם לא כל כך מעניינים.

דבר זה לא התמודדות פשוטה ושלא כל אחד יכול לעשות כזה וגם לשמור על שקט הנפש בו זמנית וכיום, ניתן לראות את הפיחות ברוב הישראלים. אפשר למצוא גם בכיכובה של הסלב של ריאליטי וכוכבת הרשת ליהיא גרינר, שגם לה הייתה מאוד קשה להתמודד עם המגעים שלא הולכים לה על הנוח ופעמים רבות הולכים לעבוד עם תכנים לא צפויים.
היא היתה גם מזכירה ממעמדה את בעיית כך לכתוב כאלה תכנים שהם קשים מאוד לצפייה שיכולים להועיל לימים ארוכים ולהיות יותר מקוטלת לזמן ארוך.
להופיע את החשיבות של כדי להתמודד עם הכל.
ותוך כדי שנבחרים תוך דיון תבניות, ליהיא גרינר בראיון חשפה את המגעים ואת התכנים הקשים שתקשה לעבוד עם אינטגרציה וכל אחד יכול לתמונה את הפעולה הרעה שעושה לה.
"אני כל הזמן הזה לא הייתי נדיר באינסטגרם, אני קיבלתי גם הרפיה מהאפליקציה כבר מעל חודשיים".

אתר הלם-רוצה לאחל לליהיא גרינר הצלחה בהמשך הדרך.